ArrowMobileBack
← zpět na všechny články

Investice do inovací PRIM

Vážení investoři,

už je to déle jak půl roku, co jsme v lednu 2017 oficiálně nastartovali P2B projekt finGOOD financováním české hodinářské legendy, značky PRIM.

Společně s vámi jsme podpořili inovace společnosti Elton hodinářská a.s., která se tímto nesmazatelně zapsala do historie českého sdíleného financování jako průkopník mezi tradičními firmami. A nejen to. Ukázala, že je transparentní společností otevřenou lidem.

Potvrdilo se, že důvěra v PRIMky byl správný krok. Od té doby se v Eltonu odehrála spousta zajímavých věcí.

„K poslednímu březnu 2017 došlo k refinancování starých zatuchlých úvěrů od EQUA úročených přes 5 % novou bankou za bezkonkurenčních podmínek. Jen na úrocích jsme ušetřili ca 200 tis. korun měsíčně,“ říká Martin Pabiška, generální ředitel a předseda představenstva.

Dále se na valné hromadě společnosti 9.6.2017 kapitalizovaly úvěry z minulosti ve výši 31,1 mil. Kč, tím se značně oživila ekonomická situace Eltonu. Proti pohledávkám se upsaly nové akcie dvou hlavních akcionářů E-centrum a MADE CS, čímž tito dva posílili pozici ve firmě. Základní kapitál se po původním razantním snížení v r.2016 ze 70 mil. na 4,3 mil. Kč navýšil na 35 mil. Kč.

Elton letos také představil zajímavé edice hodinek. Rekordní úspěch v rychlosti prodeje zaznamenala první edice letošního roku vydaná k 75. výročí operace Anthropoid. Za dva týdny se prodalo všech 75 kusů hodinek.

Luxusní limitovaná edice PRIM ORLÍK GENERÁL je zase vyrobena z tlumiče pojezdového tanku T-72M1 a hodinky si může zakoupit pouze generál či admirál. Edice Generál tak navázala na nejslavnější model primek, který byl původně testován při seskocích padákem, překonání přetížení 12G, 120x shozen z výšky 3m na betonové podloží či při přechodech z mrazu do extrémního horka.

Hodinky PRIM sklidily zasloužený úspěch i na 3. ročníku CHINA-CEEC Investment and Trade Expo v Číně (více na ningbo.chinadaily.com.cn).

Zajímavostí je prodej 100 kusů hodinek Hirošima na japonský trh. Elton plánuje prodeje na japonský trh nadále zvyšovat. Japoncům totiž v přetechnizovaném světě klasický model hodinek učaroval.

„V Japonsku se největší oblibě těší naše klasické modely, zejména s mechanickým strojkem s ručním nátahem – v přetechnizovaném a odosobněném prostředí hledají Japonci hodinky, které jsou vyrobeny s vysokým podílem ruční práce, zároveň jsou velmi osobité a jejich nošení jim umožňuje projevit individualitu,“ vysvětluje Martin Pabiška.

Nejbližší novinky nás čekají na podzim, kdy mají být představeny nové edice pro pány i dámy.